05 december 2013

DET HÄR PUSSAR APRUMPA!

Har tröttnat på blogspot enormt mycket. Det bara buggar, ceppar och förstör bilder. Mer än hälften av mina svartvita bilder blir sepia istället när jag laddar upp dom, och nu har det till och med börjat bråka med headern. Allt blir fucked up. Dumma dumma blogspot.

Försöker byta till annan bloggportal genom att flytta över den här bloggen. Man vill ju ha allt kvar. Men det var ju en hel vetenskap att göra det. Gjorde som det stod att man skulle göra och när den hade överfört klart var inte ens alla inlägg med. 1333 inlägg hade överförts stod det, och enligt den var det alla. Jag har närmare 3000 inlägg så jag tror inte det kära bloggportal. Har mailat dom nu och frågat om det ska vara såhär. Förhoppningsvis går det att åtgärda för jag gillar verkligen utseendet på den där bloggportalen. Och här orkar jag inte va kvar. Och ja, jag låter det vara osagt vilken bloggportal jag tänker flytta till tills allt(förhoppningsvis)funkar som det ska.

Inga kommentarer: