22 januari 2013

TROTS ATT TIDEN VART SVÅR SÅ GAV KÄRLEKEN TRÖST

Dagens humör: Riktigt festligt faktiskt :)
Dagens frisyr: Vågigt, snelugg. Som vanligt typ.
Dagens smink: Inget smink idag.
Dagens klädsel: Leggings, stor mysig tröja, underkläder, yllesockor
Dagens händelse: Gymmet. Gick så jädrans bra idag! 
Dagens planer: Gymma, laga kycklingbiffar på kycklingstrimlor. Typ.
Dagens vill ha: Vill ha hem min kamera!
Dagens drog:  Färsk ananas+varma hallon. Oh.My.God va gott det var!
Dagens finaste: Vädret. Grymt mycket sol de senaste dagarna!
Dagens bästaste: Mellanmålet -->ananasen och hallonen!
Dagens måste: Man måste ingenting här i världen förutom att dö.
Dagens mat : Kycklingbiffar+kokta grönsaker, sweet chili sås.
Dagens roligaste: Novas helt underbara blick när man babblar med henne. Hon ser ungefär ut att tänka ''Och hur normal är du då??'' haha!


Dagens dummaste: Magknip.
Dagens köp: Har inte handlat idag.
Dagens kärlek: Nova och hennes stora fina bruna ögon!
Dagens cooling: Ingen speciell, tror jag??
Dagens heting: Han i Teen Mom. Fast sen svalna han lite när det kom fram att han va en stor fet idiot.
Dagens cutilicious: Nova.
Dagens snyggaste: Mina försök till att sjunga med på gymmet medans jag styrketränade haha.
Dagens vackraste: Solen :)
Dagens mys: Kvällen med musik, myskläder, massa bloggar att läsa, och bilder att redigera!
Dagens sämsta: Magknipet som kommer och går hela tiden :(
Dagens saknad: Sommaren! aswdkfejfeke saknar den!
Dagens låt : Petter ft. Veronica Maggio-Längesen.
Dagens ord/mening: ''Jag gav aldrig upp dig när du försvann, långa dagar blev till nätter, sen till år.''

Inga kommentarer: