14 januari 2013

I'M NO GOOD FOR YOU, YOU'RE NO GOOD FOR ME


Tjolahopp! Det här var tämligen en udda dag. Den har bland annat bestått av hopkok vid spisen, besök av tre små söta och en dag försena julutsopare, bildredigering och världens planeringar. Kom på också att det blev i princip samma sak till både lunch och middag idag. Åt ju svampsoppa till lunch, och sen blev det svampsoppa till middag med. Hihu. Inte för att det gör nått, för det är ju så gott! Men lite annorlunda var det faktiskt. Lunchsoppan var på gula kantareller och middagssoppan på höstisar. Ja-ah, det är stor skillnad.

Nu ska jag bädda rent i sängen. Såå skönt att krypa ner i en nybäddad säng! Fast före jag kryper ner i snarklådan tänkt jag kolla in en ny serie som börjar på tv3 kl. 21. Nashville heter den och handlare om countrymusik. Måste ju passa mig som handen i handsken, jag som är en liten countrynörd!

Inga kommentarer: