23 november 2013

NORRTÄLJE


Halloj! Är en sjukt nöjd tjej som hoppar in och skriver lite här innan det blir lördagsmys :) Har vart i Norrtälje hela dagen med mamma och shoppat och kom hem för 2 timmar sen. Det var mest nya ytterbyxor till vintern jag behövde, och det hittade jag! +en ny vinterjacka som jag blev helt kär i direkt, lite julklappar, en termosmugg(en riktigt alltså, äntligen!) och lite annat smått och gott. Ska försöka plocka fram kameran och fota det jag kan. Julklapparna kan jag ju inte visa direkt ;)

Har jättetokigt i magen igen nu så ska släng i mig en panadol och se om det blir bättre, sen blir det soffan resten av kvällen. Sjukt trött just nu. Kommer somna som en ängel ikväll.

Måste bara slänga in den här bilden från Viking Line också för så här mysigt och härligt och juligt hade dom det ombord! :D Älskar't!

Inga kommentarer: