04 november 2013

FALL IN, FALL OUT

ARKIVBILD
Usch. Huj. Fy. Blä. Fick inte sova bra förra natten. Ögonen var grusigare än grusigast men ändå fick jag inte tag på sömnen. När jag väl somna sen sov jag väldigt oroligt och inte alls djupt. Jobbigt dom gånger det blir såhär :/ Det har resulterar att jag gått och vart irriterad hela dagen och fräst åt allt och alla. Till och med kattorna, som inte gjort nått speciellt. Det blev inte bättre heller när posten skicka hem ett paket som var helt demolerat, och när jag öppna det var allt sönder inuti och utspritt överallt. Irritationsobjekt jo.

Ikväll skulle jag ha jobbat också, men på väg dit fick jag reda på att det tydligen var möte där eller nått. Jahaja. Fick vända igen. Lite irriterande det med, eftersom jag ställt in mig på att jobba måndagkväll. Men det är bara att glömma och jobba imorgon istället. Finns ju inte mycket man kan göra åt det. Tröttheten går dock att bota lite! Sitter med min medicin på högsta volym just nu, Takida alltså. Känns som om jag behövde det just nu, liksom tanka energi tills imorgon och så. Ibland kan så lite göra så mycket alltså.

2 kommentarer:

Erik, Posten Kundtjänst sa...

Hej,

Vad tråkigt att höra om ditt paket. Jag vill gärna se till att du får hjälp med ditt problem, om du ringer vår kundtjänst på 020-23 22 21 kan en av mina kollegor hjälpa dig med ditt ärende.

Med vänlig hälsning
Erik på Posten

Julia sa...

Hej,
vi har fått hjälp och kommer få ersättning för de förstörda varorna. Tack i alla fall